Äh, man är väl händig?

Ungefär som Händige Manny.
Annas för nuvarande favorit program.
I helgen var det ju Disneydax på 2:an, och då visades Händige Manny. Anna gillade det verkligen. Så, nu lääääängtar jag till vi kan använda våran parabol igen (då vi numer bor på ett ställe där Canal Digital INTE får kontakt) så vi kan kolla på Play House Disney osv.

Alldeles snart ska vi åka iväg på dagis och sen ska jag vidare på affären. Kanske tar svängen förbi huset på vägen hem? Har faktiskt inte varit där på flera veckor. Skulle vara spännande att se hur det har artat sig.

Appropå rubriken då..

Eftersom jag har över 110 unika besökare (!!) i förrgår och närmare 80 igår så kan jag ju multiblogga.

Så, mina vänner (och okända) nu har jag alltså 2 bloggar jag skriver i.


Ååh så spännande va? 2 Olika bloggar som NI kan följa mitt suuuuuuper spännande liv i.

Ojoj..

HÄR är iaf en länk till den andra bloggen.

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Ang statistik på andra bloggen..så verkar det helt omöjligt att lägga in egna koder i html-mallen där. Om du vill ha ip-adresserna på dem som besöker denna blogg, så vet jag ett sätt du kan göra. Mejla mig så hjälper jag dig dit.

2010-01-26 @ 09:05:45
URL: http://jannicejarpe.wordpress.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0