Ah I love them!

För någon vecka sedan fick jag en fin tavla av min bror och hans flickvän.
Dock var den lite för liten för att få en helt ensam vägg, så den har inte blivit uppsatt ännu.
Men nu har jag fått en till tavla, så jäkla fin!
Jag har tjatat och tjatat att han ska sätta upp tavlorna, men utan vidare lycka.
Så jag tog helt sonika och gjorde det själv!
Där är den senaste tavlan jag fick, för de som inte ser så är det alltså 5 bilder i tavlan. Från början till start av bygget av Eiffel tornet 1888-1889
Här är den första tavlan jag fick av dem, en bild på en bro av något slag.
Så sitter de på min fondvägg i vardagsrummet =)
.
Tusen tack Robin och Moa för de fina tavlorna! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jaha du menar så!! :D Då e ja med.

2011-04-10 @ 08:07:37
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jättefina tavlor btw. :) Blev jättesnyggt.

2011-04-10 @ 08:25:44
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0