Foad!

Telefonförsäljare.
Gud så jag ogillar dem!
Jag förstår mycket väl att det är deras arbete osv osv osv, men va fan! Om jag säger att jag inte är intresserad, varför, VARFÖR säga emot MIG? Är det inte JAG som bestämmer vad jag vill göra med MINA pengar?
.
Usch.
"Jag är inte intresserad"
"Okej, hur tänker du då?"
Skit i det du skulle jag vilja säga.
"Jag har bättre saker att lägga mina pengar på" tyckte jag.
"Okej, men händer det här och det här, då har du inga pengar alls att lägga på någonting!"
"Nej, men det må vara hänt, men jag är fortfarande inte intresserad."
"Okej, men då får jag tacka för mig, och du, lycka till."
"Tack"
Sen la jag på.
.
Jag blir så trött.

Kommentarer
Postat av: MammaJessica [gravid vid 13 år, Mamma vid 14 år]

Dom är fasen hemsk telefonförsläjare, jag hatar dom! Ska alltid försöka pracka på en massa skitgrejer.

2011-04-06 @ 10:26:44
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0