For you and me

Good morning!

Dagen igår fanns det ingenting att skriva om, förutom att jag samtalade med en kär vän som emigrerat till Stockholm i en timme på morgonen. 

Annars tyckte jag mest synd om mig själv faktiskt. Så otroligt ont i nacken som jag hade igår, fy fan. Det var hemskt. Hur jag än satt/stod/låg/w/e gjorde det ONT. 

Igår kväll så fick jag massage av Mosis och det blev en smula bättre faktiskt. Men det gör fortfarande ont, men tack och lov så gör det "bara" ont i nacken nu och inte i huvudet också. Alltid något. 

Nu har jag vi skickat iväg brodern på arbete och Mosis sover fortfarande. Alldeles strax ska jag ta och koka lite gröt till lillan och göra henne redo för dagis. Själv ska jag hem, dränka mig i studier då jag var TOTALT oförmögen att plugga what so ever igår pga att jag hade så ont. Jag försökte, men det gick inte att koncentrera sig. 

Men idag är det bättre så idag får det bli läsa av! 

Solen skiner idag med och jag hoppas det blåser lite mindre idag så kanske man kan vara ute sedan jag hämtat lillan på dagis. 

Adios lovers!

Kommentarer
Postat av: Eruuk

Det är mer synd om dig och din nacke.

2011-04-27 @ 20:53:05
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0