Forever and ever

Fy fan vilken skit dag. 

Huvudvärk, grinigt barn och en hel massa trötthet!
Men, fick trevligt sällskap av Erika och hon följde på affären där jag handlade upp mina allra sista pengar på förnödigheter. Förhoppningsvis klarar vi oss till på onsdag nu då.

Nu ikväll blev jag akut jättelat och lät stumpan somna i min famn i soffan framför Robin Hood. Attans vad mysigt!! Vi tände lite ljus och dämpade belysningen. Vi trängde ihop oss i ena hörnet på soffan och bara mös. 

Mer sådant!

Inte så himla lätt dock när man har ett barn som har mer energi än en duracellkanin, men ibland så :)

Nu njuter jag lite av Adele's vackra stämma och ska ta och koka mig lite te. Sen blir det nog en ganska tidig kväll för fröken Mary. Natten igår blev alldeles för lång egentligen, men det gjorde faktiskt ingenting. 



Kommentarer
Postat av: Jannice

Svar (som även finns hos mig):



Hej Mary!

Ja..jag tänkte också på dem, eftersom det blev så bra med psykiatrin med dem.

Dock har jag kollat lite mer med MiROi nu..och jag nästan dreglar av längtan efter deras kurser. Har mejlat dem för att kolla om jag kan få plugga i sommar hos dem. Har "dötid" hela juni och juli innan min vanliga utbildning drar igång igen i Augusti. Pluggar ju hellre än att slösa FP-dagar..ler

Men Hermods ligger helt klart på andra plats!

Kram

2011-04-17 @ 22:00:54
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0