God fucking förmiddag!

Som rubriken, god förmiddag sötnötter!

Idag har vi hunnit med massor, ätit frukost 2 gånger, plockat ihop allting som låg utspitt på golvet, dammsugit, startat den lilla tvättmaskinen uppe och den stora nere i tvättstugan. 

Nu ska vi ta en svängom med skurmoppen innan vi tar och går ut i det vackra vädret! Vilket underbart väder vi har! Igår kväll hade jag balkongdörren öppen till efter kl 21 och jag öppnade den igen nu vid 10. Då var det 16 grader varmt. I skuggan!

Underbart! Stumpan ville gå ut redan vid 8 i morse, men det tyckte jag var liiiite tidigt. ;-)

Undra om jag ska ringa min bror och kolla om han och tösabiten hans är vakna? Jag skulle vilja få lite färg i håret... 

Jag och stumpan kommer nog styra POO in till Östersund under veckan, skulle behöva köpa nå skor åt henne och träffa min kusin och hennes son. Så, ja. Bara brorsan farit iväg på arbete så gör vi nog det, för då har jag tillgång till en bil :) 

Nu ska jag skura! Puss på er sötnötter! 

Såhär har min tös velat ha sin frukost, kräm och loops. No more!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0