Gooooooooooood morning!

.Jag kan ju börja med att meddela att jag sovit som en ängel i natt. Så jäkla skönt!!

För att svara på alla (en) kommentarer (kommentar) ang hur det gick på muntliga igår, så gick det inte alls. Min dator är lite fucked up, och nu verkar det som att den inte kan uppdatera sig heller. Inte nog med att den inte tar emot laddning ibland, nu uppdaterar den sig inte heller. 

Så, det är något program (eller nått) som inte var uppdaterat och på så vis så fungerade det inte. Pratade med läraren och fick flytta fram tiden till nu på torsdag kl 9.30 men jag har inte fått till min dator tills dess, så jag ska få låna finaste Erikas dator. Will be awesome. 

Nu ska jag dricka lite mera kaffe och sen klä på stumpan, servera henne en härlig tallrik med gröt och sen ska vi på dagis. 

Adios lovers!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Jag hade såna där problem med psykiatrin. Vi fick köra samtalet via telefon..men jag satt vid datorn, så hon såg mig kanske via webcamen..minns inte riktigt. Minns iaf att jag hade grymt ont i magen för att datorn strulade! (jävla skit för datorer)

Men skönt att det löser sig och att du får låna Erikas dator! :-)

2011-04-20 @ 08:48:01
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0