I don't believe you

Härliga måndag!

Idag blåser det storm! När vi skubbade iväg till dagis nu på morgonen så hade jag 2 hårnålar för att hålla luggen i schakt. Mitt hår ser ut som 7 svåra åt idag. Hur som helst, när vi kommer fram till dagis så har jag bara en hårnål kvar. 

Tog bort den andra också, det såg bara löjligt ut (kan jag tänka mig alltså, jag har ingen spegel tillgänglig direkt). 


Nu är det ju tur att jag är snygg ändå! (nej jag snyter mig inte, jag bara trodde att det skulle bli bra haha)

Hur som haver, nu har min mor och min lilla lillasyster varit på besök. Jag behöver bara visa mig så skrattar ungen. Jag väljer att tolka det som att jag är hennes favorit och hon tycker att jag är rolig. 

Nu ska jag begrava mig i skolboken igen! 

Adios lovers!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Hahah men guuud så söt hon är! Tänk vad påverkade de blir av tv ändå..



Jag hade gärna haft en egen Tingest som jag kunde ropa på då något inte fungerar..haha

2011-04-18 @ 13:33:28
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0