In my heart you'll forever be

Vilken dag hittills. Jag har gjort massor, men ingenting som jag skulle. 

Ni ska bara se hur det ser ut hemma haha... Vilket bombnedslag. 

Snart åker stumpan till Lotta, och då ska jag rappa mig och fli ordning lite här hemma och sen kasta mig in i duschen. Mycket roligare att komma hem sen ikväll/natt och det är fint och mysigt hemma. Jag hatar egentligen när det ser ut som ett kaos, men som sagt. Hellre lite damm i hörnen än ett rent helvete!

Ute är det ganska grått och trist faktiskt, men det gör ingenting. 

Snön tinar bort i och med att det är minusgrader och det är väl det enda jag begär :) 

Nu ska jag sluta svamla och krama om min fina tjej en sväng innan hon åker. 

Adios lovers!!



Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0