In my mind

Jag har lite funderingar ibland...
Allt från hur jag ska få den ordning jag vill ha hemma, helst utan så himla mycket ansträngning och vidare till hur jag ska få pengarna att räcka varje månad, till hur min framtid kommer att se ut.
Ja, det är ganska många funderingar kan man säga.
.
Men för att komma till den jag tänkte skriva om nu.
Jag tycker långt hår är så himla fint!
Men, det tar ju 600 år att spara ut håret. What to do lixom?
Funderade ett tag på att sätta in löshår hos en frisör. Men hallå. Då får jag ju äta knäckebröd och dricka vatten i flera månader. Det fungerar inte, jag har inte råd med det.
Hur ska man bete sig då?
Om man skulle beställa från le internet, hur vet man vad man ska beställa isf?
Hur vet man vilken färg?
Hur fan gör man när man sätter in det?
Hur ser det ut?
Va?

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0