It's an illution

Men shit, stackars er!
Inte ett ord plintade jag ned igår, hur har ni överlevt?
Har det varit jobbigt?
I'm sorry, det ska inte hända igen.
Jag hade lixom lite fullt upp igår förstår ni.
Vaknade vid 10 (!!) och sen ringde Jaana och vi tog ongarna och for in till Djungelhuset i Östersund. Det var verkligen uppskattat av kidsen må jag lova. Båda de större barnen lekte för fullt, kutade runt och klättrade, åkte rutchkana och hoppade i hoppborg. Så det var bra! Tog lite bilder, inte så många men några iaf.
Som ni ser, vi hade fullt upp hela dagen. När vi kom hem var vi bara lata som attan och gjorde ingenting. Hämtpizza till middag och en film sedan stumpan somnat.
Nu ska jag dricka lite mera kaffe.
Adios lovers!

Kommentarer
Postat av: jessica

Säger inte vem ;) Svaret kommer imorgon ;D

2011-04-03 @ 09:43:28
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: jessica

Kul med djungelhuset förrsten :) Har aldrig vart där.

2011-04-03 @ 09:43:57
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0