Just another day in paradise

Japp, så har denna dag bara flygit förbi. 

Inte smärtfritt dock, dra åt helvete (ursäkta ordvalet) vad jag har haft ont i både nacke och huvud idag. Jag spände mig troligen på vänster sida av nacken när jag hade den ursprungliga smärtan i HÖGER sida. Så, idag har jag varit mer eller mindre smärtfri i höger sida, men haft ÄNNU ondare i vänster. Voine voine, stackers stackers mej. 

Ah well, moving on. Vi har spenderat en stor del av dagen utomhus. Efter jag skrev sist så skurade vi en snabbsväng innan vi gick ut och lekte en stund. Gungade och lekte med myror (huvva!). Efter en stund gick vi hem och dukade fram saft och kakor på "uteserveringen" här på gården och sen kom Lotta och drack en kopp kaffe när hon hade "timmar". 

För att få tiden att gå och skydda liten från solens starkaste strålar så gick vi in och tog och slingade mitt hår ljusare helt enkelt. FAN vad ont det gör att få fram slingorna i hättan. Fy fan. 

Håret blev himla bra måste jag säga!! På eftermiddagen, dvs runt halv 4 tiden var vi klara och vi gick ut igen. Lekte en liten stund innan det blev dax för middagen och vi lade oss och vilade lite framför detta förbaskade Playhouse Disney innan vi samlade krafter och gick ut igen. 

Vid 18 tiden gick vi in igen, fikade lite, pratade (jag har förövrigt världens underbaraste unge) och sen la vi oss och läste den nya boken skrutt fick i påskpresent. Pinoccio. 

Nu har jag kollat på TV fram till nu ungefär och lyssnat på musik. 

Jag tror jag ska ta och plocka undan lite i köket innan jag går och lägger mig. 

Det tar på en gammal kvinna att ha migränliknande huvudvärk i 3 dagar. Nu håller ni tummarna att det är BORTA i morgon. 

Natti natt lovers!


♥ Världens finaste tjej ♥

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0