Lala land

Yep. Kvällen har flutit på fint. 

Alla 3 fastrarna var på besök, det var kul!! Det var inte igår som vi träffade dem alla tre samtidigt inte :)

Sen har vi kollat på Tingeling för 579e gången (vilket märks eftersom den hackar lite)(tacksamt att köpa filmer....) och sedan stumpan somnat så kollade jag på Grey's naturligtvis och jag undrar lite...

Hur kan Lexi få tag i BÅDA karlarna som är asjävlamega snygga i serien? Både Marc OCH Avery? What a world...

Sen kollade jag på Off the map. Hur sexigt är det inte när en riktig man gråter? (Ja, en man som kan visa känslor är fan manlig!) Ajajaja... 

Så, ja, jag har bara frodat mig i hetingar i kväll ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

En man som gråter pga knark är ju inte så jävla hett i min värld!

2011-04-21 @ 12:46:04
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0