Take me as I am

Jag gillar så mycket med mig själv, till exempel:

  • Jag är omtänksam
  • Jag är empatisk
  • Jag är ärlig
  • Jag är knäpp
  • Jag har lätt att tycka om människor
  • Jag tror alltid det allra bästa om nya människor
Jag har blivit sviken flera gånger, av vänner och kärleken. Men jag vägrar att ge upp kärleken. Jag vet att den finns där och tills jag finner den som jag vill dela mitt liv med så spar jag lite på energin. Jag låter den ligga vilande, så att det finns massor att ge när den dagen kommer. 

Jag slösar dock på kärleken till mina människor.

Mina underbara vänner, min familj och framför allt min lilla, söta underbara flicka. Vad vore livet utan henne?

Nu ska jag krypa ned i min stora säng och njuta av att jag får sova tills jag vaknar i morgon. Det ska bli himla skönt. 

Kom ihåg att vara rädd om de du älskar och livet är lite som poker, ibland måste man ta en chansning. ;)

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0