The day

Alltså vilken skitdag jag haft. Kind off.
Hur som helst dagen började fint, härligt väder på morgonen, om än lite grått men varmt.
Gick till Janet och drack morgonkaffet och sen hem och tog tag i både tvättstugan och skolan.
Sedan började helvetet. Upptäcker att datorn inte tar emot laddningen?
WTF?
Byter kabel (jag har två) osv men det fungerar inte.
Tillslut efter många om och men så tvärdör skiten. Och den går inte att starta igen.
Den där irriterande lilla lampan skiner inte = den tar inte emot laddning.
SATAN.
Jaja, nu verkar den ha skärpt till sig iaf, det måste vara någonting som är glappt i laddgrejset, så jag får väl helt enkelt lämna in skiten så kanske det går att ordna.
Tills vidare så kommer jag INTE att röra på den. Inte ens en millimeter. Nu vet jag att den tar laddning när den är i EXAKT denna position. Så. Ja.
Do not touch står det på min dator nu.
Fast det syns inte.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0