What's my name

Just när jag skulle kliva ned från åkturen på det rosa, fluffiga MVG-molnet så gick jag och kikade på studieplaneringen... Jag har inte nästa kursstart förrän den 25:e april och första inlämning den 2/5. How awesome är inte det?

Hela påsken blir med andra ord pluggfri!! That's just awesome!! 

Aja, nu ska jag försöka göra någonting åt mitt förbannade hår. Jag ser inte klok ut. Glömde lite halft om halft bort att jag hade en "turban" så nu ser luggen ut som ett kaos haha... 

Ah well, vem bryr sig? Jag fick ju ffs MVG idag!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

GRATTIS!!!! =) Vad duktig du är Marie!! Hejja dig!! Fasen va bra du är!

2011-04-25 @ 10:15:06
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0