Yesterday

Kvällen igår var alldeles fantastisk. 

Bilturen upp var förjävla tråkig. Vägen mellan Örnsköldsvik och Hammarstrand är kanske den tråkigaste vägen ever. När vi kom fram till Umeå så hade vi inte en blekaste aning om vart fan vi skulle haha. Efter lite telefonkonferans med en Umeå boende så hittade vi dit, ca 19.06. På biljetterna stod det att vi skulle vara där halv åtta, men jag är glad att vi kom när vi kom. Det var galet mycket folk!!



När vi väl kom in så var det ett bildspel och musik under väntan på att allting skulle börja. 


Först så kom "Guitarr guy" ut och spelade gitarr som en gud och underhöll oss med historier från sitt liv. 



Sen blev det dax för Jeff Dunham, killen som vi betalade 810 kr (!!) för att se. Vi satt på rad 8 platserna 40-42. Så vi satt alltså sådär lagomt långt ifrån för att inte kunna få bra bilder förutom om man tog på den stora skärmen ovanför. Men, korten var bra ändå!!



All and all, det var en himla trevlig kväll med massor av skratt. Efter föreställningen så gav vi oss iväg på det sämsta MAX jag någonsin varit på och käkade en halvgod burgare och småkalla strips innan vi gav oss iväg hemåt. Hemvägen var exakt lika tråkig som upp till Umeå så jag sov en skvätt och huxflux var vi i Övik. 

Halv 3 kom vi hem tror jag, det var ganska så jätteskönt att komma hem faktiskt. 

Efter lite TV tittande så somnade jag i soffan. Det var skönt. 

Nu ska jag ta mig in i duschen och sedan promenera till Janet och Mattis på middag.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0