Falling

Vilket oväder det blev idag!

Som vanligt när jag har chansen att eventuellt få någon slags färg på mina stackars spiror (förutom igår då...) så började det ÖSregna när jag gick ut med bikinin på mig och lakanet i högsta hugg. Typiskt! 

Det var bara att vända och gå in igen, för att inte riskera att bli dränkt i iskallt regnvatten. Sedan efter en liten stund kom åskan och den pågår tydligen ännu. (som det hörs dvs) Detta var alltså vid 14 tiden. 

Jag och skruttan slog på en film på min dator och lade oss i min säng och myste. Och nog myste vi nog, vaknade sedan vid 15.30 tiden. Wops. Undra när donnan tänker somna ikväll.... 


Annars så gruvar jag mig fortfarande för städningen i 2an. Gosse vad tråkigt! Men men, bara man sätter igång så går det ju fort. Synd bara att jag måste göra det själv, det verkar vara himla svårt att få någon hjälp. 

Mormor ska hjälpa mig, men just nu njuter nog hon och moffen av sina andra barnbarn och son på en camping. Och det måste de ju få göra naturligtvis. Mammsen har fullt upp med lillan och eventuellt kanske jag lånar ut min lilla till henne när jag städar. Det är nog så bra hjälp! 

Aja, skruttisen min ska till sin farmor och sina fastrar i morgon efter dagis så när jag är hemma på timmar så hinner jag ju med en massa städande. Om inte solen skiner från en klarblå himel dvs, då tänker jag dyka ned på gräsmattan en stund iaf. 

Men då lär det väl börja spöregna. Såklart.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0