Snart så

En vecka utan min lilla prinsessa, kanske man skulle ha passa på att göra allt man aldrig "hinner" annars, noppa ögonbrynen, måla naglarna, kolla på ALLT utom Disney Channel och Händige (förbannade) Many osv... 

Vad gör man? Far runt på kaffebesök (vilket jag gör ändå), hälsar på på jobbet och får lite arbete någon vecka framöver, spelar kort, dricker lite vin och äter ost och kex... 

Den där sovmorgonen jag pratade om, vad blev det av den tror ni? Ingenting alls. För det första kunde jag fan inte somna på kvällen. Första kvällen på länge utan lillan och det var så otroligt tyst. Jag somnade runt 2 tror jag. Och det var inte i sängen, nej jag var tvungen att lägga mig i soffan med TVn på.... 

Vaknade till vid 6 tiden och sen lade jag mig i sängen och somnade om till halv 10. 

Var upp och kokade kaffe och sedan drack jag det i SÄNGEN och läste tidningarna och bloggar. 

Ah well, det var inte dit jag ville komma med detta! 

Jag har nu iaf packat klart (tror jag) det som ska med till stora hufudstaden i morgon bitti och sitter här och undrar vad fan man ska ha på sig på kvällen på båten. Jag har ingen aning! 

Klänning? Jeans och en snygg topp? Stickade strumpor och morgonrock? VAD?

Jag blir fan tokig. Jag hatar sånt här. Slutar med att jag sitter i hytten och tjurar medans alla andra skaffar vänner för livet och har det trevligt. 

Nej då, så ska vi inte ha det. Någonting ska jag väl kunna hitta tycker jag! 





Jaja, nu ska jag svara på lite kommentarer (låter som jag får massor men det stämmer inte alls haha) och sedan... Ja. Vad ska jag göra sen? Noppa ögonbrynen kanske..........

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha de underbart nu. Bara njut, skratta och ha det härligt. Kramar!

2011-08-26 @ 10:00:22
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej såg att du ska med på kyssningen imorgon :) kul

2011-08-26 @ 17:28:15
URL: http://annatengelin.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Ja ögonbryn, armhålor och benen måste vi ta hand om ju!!!

2011-08-26 @ 23:12:15
URL: http://fnulan.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0