Wake up!

Nu börjar det kännas på luften att hösten snart är på intågande. Jag har sedan maj (tror jag) haft fönstret lite öppet i sovrummet och enbart påslakan som täcke. I natt fick jag stänga igen fönstret och plocka fram ett täcke och lägga ovanpå mig. Gudars vad jag frös när jag vaknade till! 

Det känns lite trist att sommaren snart är slut, jag gillar värmen och ljuset. Men, det är bra mysigt med höst också. 

Tända ljus, halsdukar, vantar och jacka. Mys! 

Jag tycker hemskt mycket om sommaren, men jag älskar verkligen hösten. Alla vackra färger, min , brorsans och skruttans födelsedag och så mycket mer. 

Denna höst kommer att innehålla massa spännande saker, skola, praktik 2 ggr och födelsedagar. En liten minisemester med lillan, vet dock inte vart vi ska ännu, kryssning och säkerligen mycket mycket mer. Det ska bli så mysigt, alltihop!

Så, ja. Jag gillar hösten!



Bilderna är lånade från google.se

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med dig. Det känns trist att sommaren redan är över, men älskar hösten. Det är så mysigt att tända ljus när mörkret faller. Och vara i naturen med alla färgsprakande färger som händer då, är bara underbart. :)



Härliga bilder, nästan så man längtar :)

2011-08-09 @ 11:22:18
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Eruuk

Pöss Mary! Jag ska lära dig allt jag kan ;)

2011-08-09 @ 11:48:26
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0