Yo lovers!


Här sitter jag, vid mitt skrivbord framför datorn och har läst 6 sidor "introduktion" till denna kurs. PUST.
Nu är det "bara" 3 kapitel i boken som ska läsas. Underbart. 

Tänkte att jag skulle läsa ett kapitel idag, ett i morgon och sedan ett till på fredag. Om jag inte istället bakar, fejar och har mig. Det är ju ändå min födelsedag på fredag :D

Juste, en present som jag verkligen vill ha, är en sådär datormus matta. Jag blir tokig på det "skrapande" ljudet när man rör vid den. 

Annars då? Jovars, tillbaka till verkligheten blev det ju idag. Skruttan är på dagis för första gången sedan våran semester började den 16e augusti. Inte så lång tid kanske, men en vecka med bara mamma och en vecka med pappa, det är nog semester för henne det :) 

Nu ska jag fortsätta lyssna på MixMegapol webbradio och läsa lite i boken. 

Adios min vackra läsare, ta hand om varandra!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0