God kväll

Hej mina små stjärnor. 

Idag har jag jobbat. Jag har egentligen känt mig lite vilsen och bortkommen, med det har gått bra. Det tar som ett tag innan man kommer in i det igen liksom. Aja, det är himla skönt att vara tillbaka! 

Kallt som bara den har vi haft det, men det känns bra! Äntligen liksom har vintern kommit. Plusgrader är fantastiskt, men inte i december. Då ska det vara runt -10 grader kallt. Det räcker. När det kryper ner mot -25 så blir det lite onödigt kallt faktiskt. 

I morgon har jag ännu ett lång pass på "min" avdelning. Eller, min och min. Det är det ju inte naturligtvis. Men det är på den avdelningen jag trivs allra bäst iaf. Nog för att jag tycker om att jobba på alla avdelningar, men just denna är lite extra bra. :) 

Aja, skaffade mig en motorvärmarplats idag också. Och skrev på en förlängning av anställnings papperet. Det kommer dock måsta göras om efter den 13e januari då jag blir färdig med skolan, men ändå :) 

Jahapp, nu ska jag inte skriva mer tror jag. 

Sköt om er grisungar!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0