Next time

Goder afton. 

Utanför mig så skottas det för fullt. Det är verkligen välbehövligt! Attans vad det har vräkt ned snö idag! Hur mycket som helst! Nu är det väl ändå nog eller? 

När jag kom ut från jobbet ikväll så fann jag nästan inte bilen. Tog ett kort på åbäket och skickade till min bror med orden: Dude, where's my car?!

Tror ni jag fått nått svar eller? Nej! Kul. Det är tacksamt det, när man ska försöka vara rolig liksom. Fuck him, I'm funneh! 

Aja, moving on. 

Skrutt ligger och snarkar bredvid mig, mormorn lovade att hon skulle få sova i min säng och såklart fick hon det! Hon läste sin Nalle Puh bok i ungefär 2 sekunder innan hon somnade. Lilla flickan. Hon gjorde det bra som orkade vara vaken ända till efter 21 när jag slutade. 

I morgon ska vi på äventyr, vi ska åka buss till Östersund, på Barn och Ungdoms mottagningen och sedan ska vi träffa E en sväng innan vi tar 15.40 bussen hem igen. 

För visst går det väl en 15.40 buss fortfarande?

Hur som helst, nu ska jag sova så jag orkar kliva upp och vara en glad mamma på bussen i morgon. Adios!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0