Enough!

Alltså, ibland blir jag så trött på människor.
Trött på alla dessa hjärtan på facebook i tid och otid. Kommentarer, gillningar och meningslösa uppdateringar av statusar (jaaa, I do them too and I hate it).
Jag är leds på denna förbannade hunger för uppmärksamhet. När folk skriver om hur lite pengar de har, hur mycket pengar de har, hur mycket de älskar sina respektive, hur ensamma de är, hur stökigt det är and so on.
LÄGG AV! Jag orkar inte!
Jag och tom tagit bort "vänner" på facebook för att jag inte ORKAR läsa allt jävla trams.
Eller de som skriver "roliga" saker i tid och otid. Sluta. Det är inte roligt. Ingen tycker det är kul!
Uppmärksamhets hungriga idioter. Fan vad irriterad jag blir på er, allihop!
"Ja men du då, som skriver såhär på din blogg..."
Ja, jo visst. Men va fan, jag måste väl få klaga NÅNSTANS. Eller?
Det är min blogg. Mitt trams.
/leds och irriterad

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0