Idiot.

Guuuuud vad klantig jag är!
Helt sjukt!

Nu medans jag dammsög så gick jag väl i andra tankar antar jag, helt plötsligt så känner jag att det typ... Rinner efter ena fingret. Hmm... Skumt tänkte jag.

Så kollar jag på fingret, vad har jag lyckats med?

Jo, typ kötta upp ena fingret. Okej, kanske inte kötta i den bemärkelsen, men jag måste ha slagit mig på någonting, typ tummnageln eller nått. Hur som helst så blödde jag och det var en... Ja nu ska jag inte var vidrig så jag låter er fantisera fram resten.

Nu har jag iaf ett plåster på fingret. Skönt!


Kommentarer
Postat av: Eruuka

Kötta? Skrubbat säkert! Och snälla släng in bilderna på match.com, då kommer jag förmodligen att skratta ihjäl mig på riktigt!

2011-02-24 @ 10:01:30
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Zabine

Klart jag kan hjälpa dig! men jag tar 200:- för en hel design och då gör jag den precis som du vill ha den =)

2011-02-24 @ 10:25:38
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0