It's like you know?

Skrutt får vara hemma från dagis idag, eftersom hon har haft feber sedan i fredags kväll så är det lika bra att ha henne hemma. Hon kommer säkert inte vara sjuk på hela dagen, men skulle jag skicka iväg henne på dagis skulle hon säkert bli sjuk. Ah well. Vad gör väl det om 1000 år?

Vi kan ju vara ute och ha en rolig dag ist, kanske knata upp till grannarna(typ) och dricka kaffe och leka med barnen. Eller nått.

Såg iaf sista delen av Ice Age 2 igår och halve 3an innan jag stängde datorn och la mig för att sova. Massa funderingar naturligtvis, men jag tror jag fick dem att vara tysta faktiskt. Tänkte läsa lite, men då skulle väl klockan blivit så himla sent förstås, så jag gjorde inte det heller. Bara kramades med det finaste jag har, som vaknade till en kort sväng och behövde kramas lite. Mammas skatt! <3


AH WELL. Nu ska jag dricka lite mer kaffe ut min MAGISKA mugg. Love it!

   


Kommentarer
Postat av: 19 år och mamma till William

Min skrutt är också sjuk, dock går han inte på dagis än så e bara hemma o myser med mamma som vanligt =)



kram

2011-02-07 @ 16:03:25
URL: http://mittlivv.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0