Just shoot me

Vilken trivsam dag.
Jag har hunnit med kafferep med Janet, skrivit klart uppdraget och skickat in det, nu ska jag käka en välförtjänt lunch och sen ta tag i hemmet. Kanske ska bära ned kartongen till TVn i förrådet kanske...

Och vika tvätten sedan igår. Gah så dötråkigt!

Men nu först lunch alltså. Undra vad man ska äta. Någonting med ost tror jag... Kan inte äta ost när lillan är hemma eftersom hon ÄLSKAR ost och tittar på mig med de där stoooora, ögonen (ungefär som katten i Shrek) och ber så snällt om en skiva ost. "Jag få ost mamma, nääääääälla", det sista med en lite ledsen röst då hon vet att hon inte kan äta ost längre :(

Det skär lite i hjärtat varje gång jag måste säga nej, så jag undviker faktiskt att ha ost framme när hon är hemma/vaken. Mammas lilla prinsessa. Vad svårt det måste vara ändå, 2,5 år och inte riktigt förstå varför hon inte kan äta det som hon gillar allra bäst. Min lilla flicka.

Saknar sin pappa gör hon också. Hon pratar dagligen om honom, men i natt så satte hon sig upp i sängen och sa "pappa sa att, att, åka skoter fort fort FORT!" sen la hon sig ner igen haha. Lilla flicka.

Inte heller så lätt att förstå att pappa jobbar i Norge och inte kan komma hem så ofta. Men nu har hon iaf fått prata med honom i förra veckan via Skype. Lite underligt tyckte hon det var eftersom hon var tvungen att ha mina hörlurar på sig. Haha. Sötnöt!

Aja, lunch var det ja!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0