Love

Glad alla hjärtans dag lovers!
Jag hoppas ni alla får en kanon fin dag, solen skiner från en nästan klarblå himel här i Hammerbeach och det är snorkallt ute.

Dagen idag kunde ha börjat bättre om jag säger så...
Vaknade kvart i 9, dvs en timme för sent. Suck, upp och stoppa i lillan nån frukost, kräm och loops. Konstiga barn. Ner och starta bilen, trodde jag. Icke. Skitbil. Det är säkert min brors fel. Ja, vi säger så. Han tog och tvättade den i lördags. Han är så smart min bror. <3

Hur som haver, efter konstaterandet att bilen troligen inte kommer starta med enbart hjälp av nyckeln i tänningslåset så gick jag upp och skulle koka kaffe. DÅ ÄR KAFFET SLUT! Amenvafaan!?! SUCK.

Hur som haver så tog vi oss iväg mot dagis vid 5 över 9 och det var KALLT. Fan att jag "missförlagt" mössan! Ah well, vi överlevde. Eller jänta gick det ju ingen nöd på, hon hade ju allt hon behövde plus en varm och go åkpåse i vagnen. Vissa har det bra....

In på ICA och handlade kaffe påvägen hem och nu sitter jag här.

Tur jag har fina vänner som kommer ihåg stackars lille mig som är ensam på alla hjärtansdag.

Nu väntar jag bara på att någon ska komma med blommor åt mig...
I värsta fall får jag köpa en bukett tulpaner och SÄGA att det är från en hemlig beundrare. He he.

Alla kommer säkert köpa den historien. Speciellt efter det här inlägget.

Ha en fin dag lovers!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0