Me so happie!

Vissa människor kan man bara inte sluta att förundras över!
-
Min mormor och morfar är 2 av dem. Min mormor ringde förut och ville komma och fika. Okej tänkte jag, klart ni får! Jag och mormor pratade lite en sväng, bla om the make over i deras kök. Att jag skulle åka in till Östersund i morgon för att köpa en ny TV och eventuellt en DVD spelare då våran gett upp.
-
Så, de kom och vet ni vad?
DE HADE MED SIG EN NY TV TILL MIG!! De hade varit i Sundsvall i måndags och mormor hade läst på min blogg (<3) att jag ville skaffa mig en ny TV. Min söta Syster kom hit efter skolan och hade huvudvärk :( Hon fick en migräntablett av mig så jag hoppas det blir bättre snart.
-
-
Så, nu står det en Panasonic i mitt vardagsrum och ser så himla fin ut! Ska lägga in en bild sen när jag orkar. Nu är jag alldeles för mätt från köttbullarna och mackaronerna (omväxling förnöjer he he).
-
-
Slänger in en bild på min lilla tösabit ist, enjoy lovers!

Kommentarer
Postat av: jessica

söt lilltjejen är! vi får nog skylla på att vi var för....unga?! ;-) höhö.. jajjemän, gift är jag, sen.. i juni?! hur har ni det uppe i hammarn? mer stängda affärer/mackar?!:/ eller mer liv kanske? kram

2011-02-10 @ 22:25:34
URL: http://jessanblom.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0