My sweet sister

Jag har ju 2 systrar, en som är 15 och blir 16 och en som är snart 7 månader.
Den minsta har inte allt för stora behov ändå. Man surrar lite med henne och hon ler så fint. Busar man med henne så skrattar hon så hjärtligt. Hon avgudar min lilla flicka och hela ungen skiner upp när vi kommer och hon får se min dotter. Sånt är så härligt!

Sen har jag min andra syster. Min dotters "mosser". Frukost kompisen, iaf varannan vecka. Söt Sofy.
Detta är en syster som kan lite allt möjligt och som inte riktigt tror på sig själv alla gånger. Eller egentligen, hon tvivlar nästan alltid på sig själv, fast hon verkligen inte behöver det. Är det någonting hon har så är det ett sinne för att skriva och att lära sig. Bara hon tillåter sig och oavsett vad lärare/kompisar/w/e säger.
Miss Sofy har alltid varit mig nära hjärtat, men kanske lite mera nu när vi förstår varandra bättre. Jag kan henne nästan utan och innan och kan nästan känna på mig när någonting är galet.

Jag gör vad som helst för henne och jag önskar jag kunde ge henne allting hon vill ha.
Men det kan jag ju inte, av förklarliga skäl.
Som nu tex, så har hon visat mig massor med saker som hon så desperat vill ha.
Kläder, jeans från H&M, linnen and so on... Som jag önskar jag kunde ge henne dem!

I'd give you the world if I only could. ♥

Kommentarer
Postat av: miss såfy

aj lav jo

2011-02-24 @ 18:12:40
URL: http://henrikssonn.blogg.se/
Postat av: mamsen

Åh,va härligt att läsa om kärleken mellan systrar =0)

Ni är för söta! Älskar er så!

2011-02-24 @ 20:54:32
URL: http://cinahsspace.blogspot.com
Postat av: Sandra

Vad fint skrivet marie :) Man kan känna kärleken som finns där bara av att läsa det du skriver. :)

2011-02-25 @ 07:29:22
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0