Softish

Hemma på 44an igen. Sov hos min mor natten till idag och jag satt hela dagen och pluggade. Suck, så mycket att ta in i litet huvud ;-)

Nu ska jag snart göra någon middag, men jag vette fan vad. Gudars så tråkigt det är med mat! Men men... Vi får väl se vad jag finner i skafferiet/frysen/kylen.

Skrutt har varit så himla duktig och varit utan blöja en stund på dagis och en stund nu i eftermiddag. En liten olycka, men va fan? Det spelar ingen roll. Min stora tjej!

Ja, nej, hmm... Jag har absolut ingenting att dela med mig av. Faktiskt.
Jag ÖNSKAR att jag hade ett sånt där super-duper-spännande liv, men icke. Ett helt vanligt svensson(ish) liv har jag.

Skola, barn, hem och en liiiiiiiiten gnutta kärleksliv.


Eller?

Kommentarer
Postat av: Jannice

Inspirerar gärna med maträtter..det finns en flik på min blogg, med våra middagar..



kram

2011-02-23 @ 09:35:02
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0