The grownup?

Kanske håller jag på att bli vuxen på riktigt?
Eller är det alla runt om kring mig som blivit vuxna med bilar, hus, fast arbete and so on...
Ja, det påverkar mig. Jag vill också ha Det.

Jag vill bo i ett hus, jag vill ha en bil som startar när den ska starta, jag vill ha ett fast arbete med en fast inkomst varje månad. Allt det vill jag ha.

Inte för att jag klagar. Jag bor i en fin lägenhet, jag har en bil till låns som startar då och då, jag har en fast inkomst ändå, även om den är ganska liten så överlever vi på den.

Men jag vill ha ett eget sovrum till min flicka där hon kan ha sina leksaker. Jag vill ha ett vardagsrum som endast innehåller TV, soffa, filmer and so on. Jag vill inte ha en säng i vardagsrummet, jag vill ha ett sovrum till den sängen.

Jag vill ha mitt köksbord betsat i den där fina röd/bruna nyansen. Jag vill ha den där läder-liknande klädseln på stolssitsarna. Jag vill ha ett Eget sovrum som bara är mitt. Där jag får ha mina grejor i fred och jag kan ligga och läsa långt in på natten utan att riskera att väcka dottern.


Det är så mycket som jag vill ha. Nu har jag även funnit objektet som skulle kunna ge mig allt det.

Men jag tror att det är en omöjlighet, så vida jag inte får hyra det dvs.

Suck.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad har du hittat för något då? :)

Allt de du önskar dig kommer så småningom. Eftersom du bestämt dig för det.

Men det känns ju inte mindre jobbigt för det när man önskar man hade det nu.



Kram

2011-02-23 @ 17:46:14
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0