Rubriken syns ändå inte

Jaaaaaaaha, sedan sist då?
Då ska vi se. Ja det har hänt en del.

Vi börjar från... Maj tror jag.

Maj.
Fick jobb efter schema, igen. Jobbade den senare delen av maj natt. Skruttis växte som ogräs de nätter jag jobbade och hon sov hos mormorn.

Juni.
Jobbade natt hela månaden och slet som ett djur (om jag får säga det själv)(men det var kul!)
Arbetade hela midsommar helgen och satt i den ljumma sommarnatten på uteplatsen och lyssnade på musiken som spelades på Hotellet/Lergodset/what-ever. Gemytligt!

Juli.
Flyttade till den fiiina, nyflidda lägenhet som jag och skruttis (och morbrorn) bor i för närvarande. Trivs som fisken i vattnet. Började studera på heltid. Fick en lilla syster som är lika söt som honung.

Augusti.
Fick en lillebror som har mer hår än mig nästan, haha. Rackarns söt!
Älskade "farmor" somnade in.  

September.

Min och min brors födelsedag. Firades i familjens och vännernas sällskap dagen då den inföll (2:a september, rememer it!) Helgen som kom var vi på en krogsväng för att fira oss själva ordentligt. (och det gjorde vi).
Inga-Britts begravning.
Skruttis 2års dag. Firades heeeeela dagen lång med familj och vänner. En lyckad dag och en lycklig onge.

Oktober.
Händelselös månad. Faktiskt. Eller?

November.
Hmm... Nej, jag tror ingenting speciellt inträffade där heller...

December.
Julaftan naturligtvis. Det var en fin dag, full med myspys och fina presangter. Skruttis (och jag med) fick massor av fina och uppskattade presenter.
Nyårsafton. Spenderades med en god vän från Öset hos en annan god vän med spel, god dryck och en massa skratt. Liten flicka spenderade kvällen och natten tillsammans med sin kära far.

Januari.
Full späckad månad! Plugg plugg PLUGG. Körde ihop sig med kurser, kurslitteratur, CSN(-helvete) och så vidare. Men jag tror att det har ordnat upp sig nu.
Magsjuka - yeay. Först dotter, sen jag själv. Och sen brorsans flickvän. Det var en kul helg. Verkligen.


Ja, det var inte mycket till årsresumé.
Naturligtvis har det hänt tonvis med mera saker (jag har ett fullspäckat, intressant och underhållande liv), men det behövs inte nämnas här.

Hur som haver. Ja.

Det var nog allt faktiskt.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0