Välkomna!

Välkomna tillbaka!
Hoppas denna resa ska bli trivsam bla bla bla bla...
Cut the crap, jag blev tvärleds wordpress.com och de tråkiga designarna man hade att välja bland.
Snål som man är så är jag inte heller förtjust i tanken att betala någon (begåvad)(eller icke begåvad) person att göra en design till mig så jag tog helt sonika och snokade reda på en trivsam (gratis)design på bloggdesign.nu.

Ajm vel happi.

Hur som haver, jag tror jag ska husera här from now on... Eller, iaf ett litet tag framöver.

Följer ni med?

Kommentarer
Postat av: Ilona

självklart att man följer dej, till världens ände om det skulle behövas. <3

2011-01-19 @ 23:50:30
Postat av: Sandra

Såklart man följer dig!!! :)

2011-01-20 @ 10:42:46
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0