All gone

Yep, igår slocknade jäntungen i min famn vid 12 tiden. Och var kokhet. 38.9 i feber. Awesome. 

Var ju bara att ringa jobbet och ta vård av barn. Ringa vidare till nästa avdelning och ta vård av barn idag. Och innan klockan 13 idag måste jag ringa och säga om jag kommer i morgon. Eftersom lilla är feberfri sedan igår kväll (förjävla underlig feber måste jag säga) så ska jag ringa och säga att jag kommer i morgon. Måste ringa dagis också och säga att hon kommer i morgon. 

Ah well. Lilla sov i 2 timmar igår men lika så somnade hon strax efter klockan 20 igår kväll. Och sov till 7 i morse. Så, det får man väl vara nöjd med måste jag säga. 

Jag ska strax gå ner och kolla om det var idag jag skulle tvätta eller inte, jag hoppas det. Jag behöver verkligen tvätta. 

Ja, nej det var väl det som jag hade att dela med mig av. 

Adios lovers!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0