Did you miss me much?

Well hello lovers!

Har ni saknat mig? Jag har väl tagit lite av en paus från bloggen tror jag. Jag har massor att skriva, men ingenting av det passar att skrivas här. Vem som helst kan läsa. Och vissa ska kanske inte veta allting. 

Nog vore det fint om detta verkligen fick vara som en dagbok. Men. Nu är det inte så. Detta är ett litet samhälle och vem som helst kan läsa. Jag är en väldigt öppen person, men någon slags måtta får det vara. 

Tro nu inte att jag har storhetsvansinne och tror att hela bygden läser min värdelösa blogg, kom igen. Jag har båda fötterna på jorden så jag vet att så inte är fallet. Men jag vet att det är en del som läser den och vissa saker vill jag hålla för mig själv och enbart dela med mina närmaste. 

De är inte en del av den kretsen. 

Ah well! Igår var det crousing och skruttan var med sin extra mormor (en god vän till mig) och jag fick gå ut en stund. Jag var bort till Ilo och spelade buzz, fick en pina colada (?) och åkte på stordäng på Buzz av en nybörjare. Sen gick vi vidare och kikade runt på byn. Upp till öltältet och träffade en massa människor. Himla trevligt var det! 

Vid halv 2 drog jag mig hemåt, började få ont i huvudet. Så en hink (ja jag överdriver) vatten och ett glas resorb innan det blev natten. I morse när jag vaknade så hade jänta "glömt" väcka mig. Vilket resulterade i att hon haft lite spännande saker för sig. 

1. Mitt solpuder var (är) utspritt på hallgolvet. Hon hade fått tag i min väska. 
2. Diskmedel var utsmetat på en av stolarna i köket. (tack gode någon att det var en av dem med "skinn" på sitsen)
3. En påse djungelvrål var så gott som tömd.
4. Frukosten var serverad. Dock mestadels på golvet i vardagsrummet. Osten var uppdelad i molekyler och smöret smällt. Nice. 

Så, idag blir det operation sanera hemmet efter 3 åring- to- be's morgonstök. 

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha, vad underbart :D

2011-07-03 @ 16:50:23
URL: http://summerberry.wordpress.com
Postat av: Jannice

Världens underbaraste liksom! :-)

2011-07-04 @ 21:18:22

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0