Jag ger dig min morgon

Hola lovers!

Nu är jobbar-helgen över, den har gått bra och jag har haft en massa roligt! Jag har så härliga arbetskamrater!

Jag trivs så himla bra på jobbet, visst det är fan inte roligt att kliva upp klockan 6 på en lördag för att jobba en hel dag, men när man väl är där så har jag det så himla bra. Nu har några pärlor gått på en välförtjänt semester och några andra pärlor kommer tillbaka från deras semester i morgon. 

Den 15e augusti gör jag min sista arbetsdag för i år (?) och då ska jag och lillan ha 2 veckors semester och bara må gott! Vad vi ska göra vet jag inte ännu, men någonting roligt ska vi nog kunna hitta på! 

Den 29e augusti börjar skolan igen och det ska bli så himla roligt och spännande. 3 kurser kvar, sedan är jag färdig utbildad för den här gången. Lite APU ska jag hinna med i höst också. Ska även det bli spännande. 

Lillan ska vara med sin mormor med familj medans jag har min APU, då den kommer att vara i Östersund på sjukhuset. Vart jag ska bosätta mig under de veckor jag är där, det vet jag inte ännu. Men det kommer att lösa sig, I can feel it! Ååååh det ska bli så himla roligt!

Ah well, nu ska jag gå ut och låta vovven få kissa en sista gång och sen ska jag soooova. I morgon ska jag jobba igen och jag hoppas att det inte är dimma och dryga 10 grader varmt när jag tar en promenad dit i morgon. 

Natti natt lovers! ♥


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0