Jag ser det regnar

Det märks att det är halvtrist väder numer, hux flux är det så (nåja) många fler som läser min lilla blogg. 

Nå, vill ni veta vad jag gjort idag? 

Jag har jobbat. What a shocker! Nejdå, det gick jättebra. Jag fick göra massa saker som jag inte brukar göra, det kändes bra! En försmak på vad som komma skall när jag äntligen är färdig med min utbildning... 

När jag slutade blev jag bjuden på en räkmacka av min snälla mami till lunch och sen tog jag dotra och kröp upp i soffan och kollade på film. Vi lade oss bekvämt och bara hade det mysigt under en filt. Mammas skatt. Som jag saknat henne när hon varit borta!! Ända sedan i torsdags, fy fan vad länge! ♥

Ah well, sen dess har jag varit förbannad för att VISSA TV kanaler försvann, tex 1,2,3,5, playhouse (kaos!!) osv... Stängde av dekodern, startade den. Gjorde kanalsökning, gjorde en till kanalsökning. Inget. Hade alla 4 miljoner TV4 kanaler men inget mer. 

Gick ut i spöregnet och pillade lite på parabolen (den är i markhöjd typ, jag klängde inte på ett blött tak med livet som insats)(andas ut kompisar) och gick tillbaka in. Gjorde en ny kanalsökning och VOILA! Kanalerna var tillbaka. 

Vad jag gjorde exakt vet jag inte. Hoppas jag lyckas göra lika om det händer igen bara. Haha... 

Jaja, nu ska jag ta mitt trötta huvud som lägga mig i sängen och sova. Utan att behöva ställa väckaren på strax efter 6. Skönt! En dags ledigt innan jag jobbar 7.30-20.30 på onsdag, 7-17 på torsdag och 7.30-13 på fredag. Härliga tider!

Night night lovers!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0