Shirley

Jag har en vän
som går vilse varje dag.
Av rädsla väjer hon för minsta obehag.

Om hon blir trängd väljer hon att fly,
hon flyr från möjligheten att bli fri.
På ytan har hon allt som krävs,
en säkerhet som aldrig kvävs.

Behärskning genom självkontroll,
hon håller fast sin själ.
Och jag som ser hur hennes inre dör,
vet att det är så vi alla gör.

Regnet faller över oss,
som stjärnornas gråt,
som stjärnornas gråt.

Regnet faller, säger oss
hur sköra vi är,
hur sköra vi är.

Jag saknar dig och jag tänker på dig ofta. Hoppas du har det bra i El stockholmo. ♥

Kommentarer
Postat av: Jannice

ler Du väljer rätt texter..och denna är fin!

2011-07-04 @ 21:16:39
Postat av: Eruuk

Jamen jag hade ju redan en matbild, orka ta en till då?! :D

2011-07-04 @ 23:04:28
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0