Shoo lovers!

Ah well, nu får det väl förfan vara färdig surat va? Ja, jag har haft en tung vecka och surat mest hela tiden.

Idag gjorde jag ett litet dramaqueen tjaffs med min lilla broder. Vi tjaffsade lite och jag fick frispel. Smällde i dörrar och slängde bilnyckeln. Tur ungen fann den igen. Sen stormade jag ner för trappen och slet ut bilstolen ur bilen och tog ut vagnen ut bagaget. Rensade bilfan på bevis att vi haft den och lämnade tillbaka nyckeln. 

Nu börjar jag ångra mig lite. Men men. Ett kast jag får stå I guess. Jag kommer ju spara besinpengar iaf. Alltid något. 

Annars då? Jovars, tvättar och står i. Har precis skrivit på kontraktet för lägenheten och ska få en kopia på kalaset i morgon. Awesome. 

Jobbar och står i, har 6 härliga arbetsdagar framför mig till veckan, 3 (!!) delade turer och en heldag. En kortdag och en kortkväll. Om det var någon som var intresserad menar jag. Ah well. 

Skruttisen min blir så stor. Shiet. Hon väljer allting själv numer tydligen. Hon väljer hur mycket hon ska äta, hur lite hon ska äta, hur länge hon ska äta. Hon väljer kläder, skor och TVprogram. Hon väljer även hur många gånger hon behöver duscha. 

Igår "behövde" hon duscha 3 ggr tydligen. En gång på morgonen. En gång mitt på dagen och en gång TILL sedan vi varit i Döda fallet. Ja, vi var där igår. Om jag missat att berätta det. 

AH WELL. Min lilla skatt. Vi övar engelska här hemma också. I love you heter (enligt henne) Aj låvlåv youw. 

Jag är stolt. ♥

Kommentarer
Postat av: Zabine

Jag har skaffat mig en ny blogg http://mammabine.bloggplatsen.se/

2011-07-10 @ 19:37:22
URL: http://mammabine.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

fd

2011-07-10 @ 20:26:35
Postat av: Zabine

Jag ska vara ärlig och öppen. Han sitter i fängelse.. För vad kommer jag inte gå in på här.. Folk får luska hur mycket dom vill! Men inte för nått allvarligt eller så. Utan mer helt enkelt för att han inte tänkte sig för. om jag säger så. Det är bra mellan han och mig och vi håller ihop! =)

2011-07-10 @ 20:32:00
URL: http://mammabine.bloggplatsen.se/
Postat av: Linda

Hahaha, jag kan riktigt se dörrsmällandet och nyckelkastandet framför mig! hahaha. Marie in action! ;P

2011-07-10 @ 21:44:16
URL: http://summerberry.wordpress.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0