Det ingen vet

"Tänk om jag skulle våga säga det som ännu är en hemlighet"

Jag tror jag lyssnar ihjäl mig på Sara Varga faktiskt. Hon är så himla behaglig att lyssna på. Texterna är fina och jag bara älskar dem. Så är det. 

Idag när jag vaknade så ville jag bara dra något gammalt över mig och somna om. Men, det går ju inte när man har en lite prinsessa som behöver frukost och sysselsättning. Snoozade lite i brorsans säng faktiskt, medans skrutten kollade på Musses klubbhus bredvid mig. Det var himla myyys! ♥

När jag sedan tog tag i mig själv och gick och kokade kaffe så sken solen och det var sågott som vindstilla. Underbart tänkte jag! Vad härligt! Idag kan vi gå till lekparken och gunga lite eller någonting sådant. 

Men icke. Ack så fel jag hade. En timma senare så är det storm ute och träden hade bokstavligt talat alla löv på EN sida av dem, inte sådär utspritt över hela. Nej nej, det blåste så hemskt att alla löv var på samma sida. Fick ett hyffsat kort på det med kameran, men jag har förlagt kabeln så jag kan inte lägga in den. I sinom tid ska ni få se. (Ni dör av förväntan eller hur?)

Så, idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra faktiskt. Fortsätta i tvättstugan iaf. Men sen då? Ingen aning... 

Vad gör ni kära läsare en dag som denna?

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0