Sail away with me honey

Igår arbetade jag en lite små lustig tur, 17.30-23.00. Det var annorlunda men et gick falle fint!
Nu har jag precis skrivit klart uppdrag nummer 5 i sista kursen för detta läsår, så nu sitter jag på nålar och väntar på att jag ska få tillbaka det med kommentarer och betyg. Plus att jag ska få en tid för muntlig examination. Spännande! 

Fan vad jag hatar denna väntan. 

Skickade ett mail till halebop igår och fick svar nu i morse. Då finns det ingen order i mitt namn? Nähä?

Väldigt underligt. Skickade ett till och förklarade hur det gått till så får jag se vad som händer. Underligt. 

Igår när jag kom hem var all tvätt vikt, lägenheten städad och all smutstvätt tvättad. Jag har det förjävla bra!

Nu ska jag ta och slöa en stund innan jag ska ta och göra någon nytta. 

Snacka om meningsfullt inlägg. Verkligen. 


Kommentarer
Postat av: Å

Ge mej genast namn och adress på din hushållerska.

2011-06-16 @ 11:36:05
Postat av: Linda

Vad lustigt! Det var precis samma sak när jag beställde min telefon ifrån Halebop. Efter typ en vecka började jag bli lite fundersam, så jag tog kontakt med dom och det fanns ingen order registrerad på vare sig mitt namn eller personnummer. Så då fick jag göra om hela skiten och hade telefonen dagen efter. Lustigt!

2011-06-18 @ 15:53:39
URL: http://summerberry.wordpress.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0