Solen skiner bakom molnen

God eftermiddag sötnötter!

Idag har jag och stumpan bara s.l.a.p.p.a.t! Det är vi värda tycker jag, efter 2 heldagar på både arbetet och förskolan. Stumpan var "bara" från 6.45 till 15 igår, medans jag vackert fick gå på arbetet mellan 7-20. Med en 1.5 timmes rast. Men det gick himla bra faktiskt! Dagen gick något sånär smärtfritt och timmarna flög iväg på kvällen. Så det var skönt!

Hur som haver, idag har vi varit och hälsat på Stockholms släkt som är på besök i Ammra och surrat en massa strunt som alltid. Nu har vi precis dammsugit palatset med gemensamma krafter, stumpan och jag. 

Tror jag väntar med att skura tills hon somnat ikväll. Det känns som lättsammast så. 

I morgon blir det en heldag i tvättstugan och sen vet jag inte var som händer. Kanske jag får se den där nya filmen jag ville se redan förra helgen nu i helgen? Vi får se. Jag vågar inte se den själv iaf haha... 

Anyhow, jag går runt med ett blygsamt leende på mina läppar idag, bara för att solen sken på mig genom molnen idag.

Kommentarer
Postat av: mamsen

HIHIHI ja visst är de bra härligt att solen alltid skiner ovan molnen? ;-)



Kramiz <3

2011-06-03 @ 22:26:45
URL: http://cinahsspace.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0