Well hello lovers!

Kvällen igår vad härlig.
Först blev jag utskrattad, och när jag insåg hur tekniskt efterbliven jag framställde mig själv så skrattade jag lika mycket jag. Jag skrattade alltså ut mig själv, tillsammans med både bror, Mosis och Eruuk. Bra där Marie, bra där!

Anyhow, vi tog och förflyttade oss in till the kitchen och spelade lite kort. Först Stopp och sen spelade jag och E 3 omgångar 500. Jag vann en gång, så jag är ganska nöjd faktiskt. I vanliga fall vinner jag knappt någonsin.

När tant E drog sig hemåt så borstade jag tissingarna och la mig och sov.

Btw, jag drömde någonting väldigt underligt i natt. Jag vaknade och var stensäker på att någon precis klättrade över mig, typ som skruttan brukar göra när hon vanknar innan mig, och gick ut från sovrummet. Jag är iofs fortfarande stensäker på att det var någon som gjorde det. Jag satte mig upp i sängen iaf och kände bredvid mig, där lillan brukar ligga men hon var inte där. Kollade på klockan och den var 04.23. Kollade sedan på sovrumsdörren och den stod lite öppen men jag minns inte om jag stängde den ordentligt när jag lade mig eller inte. Stumpan snarkade och sov så gott i sin säng iaf.

Ah well, underligt var det. Förhoppningsvis var det "bara" en dröm och att det kändes så verkligt bara för att jag vaknade tvärt.


Ja. Jag väljer att tro att det var så. Måste nog skaffa torkad salvia snart....


Kommentarer
Postat av: Linda

Du har med andra spöken hemma hos dig :D

2011-06-15 @ 14:34:17
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Jannice

Det var nån som klev över dig.. vet inte vem.., men någon som kände dig väl iaf. Be dem hålla sig undan bara. Bra idé med Saliva. Knacka i hörnen i rummet..tänk ljus..



Kram!

2011-06-17 @ 23:38:21
URL: http://jannicejarpe.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0