Aotch!

Vaknade halv 7 av klockan och huvudvärken dunkade för full sula.
Tog en migräntablett och 2 alvedon och försökte somna om en liiiten stund till.
Fungerade skit kan jag tala om. Ringde på arbetet och sa att det inte fanns en plan i universum att jag skulle palla med att arbeta med migrän.
Somnade om och hoppades att det skulle hjälpa. Icke.
Tillslut så fick jag ta en migränspruta i benet.
AJ.
Det gör skitont. Men sen försvann huvudvärken, eller ja, jag somnade ju som jag alltid gör och när jag vaknade var den borta.
Bara för att jag kunde, så låg jag och läste en stund i min superbraiga bok.
Sen fick jag skjuts ut till mamsen där min prinsessa var.
Sedan vi kom därifrån ville hon vara ute en stund till så vi har tagit en liten promenad tillsammans och nu har vi precis ätit lite banan till mellis. Gött.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0