Bittersweet

Fy fan vad jag har arbetat hårt ikväll min älsklingar.
Eller, ja. 4 timmar iaf, kändes himla skönt faktiskt att vara innanför Björkhammars väggar!
Längtar nästan lite till sommaren, hoppas jag får jobba mycket, mycket!
Men det kommer ju visa sig :)
.
Någonting annat jag längtar till, det är Umeå när vi ska se Jeff Dunham live den 15:e April! KOMMER BLI FREAKING AWESOME!! Åååh vad jag längtar tills dess!
.
I morgon får det nog ta och bli en massa pluggande, jag hade främmande av finaste Petra idag så själva skolan fick stå åt sidan lite. Men det gör inget, det kan jag "offra" för att få rå om henne en stund.
.
Förresten, mitt sköljmedel är fantastiskt. Jag fick hänga lite av tvätten i vardagsrummet då jag inte hann tumla det innan min tvätttid gick ut, och det luktar... Kakor? Nybakat? Hur som helst, det är Vanilla & orcid tror jag.
Jag blev lite brydd faktiskt, först trodde jag grannen kanske bakade, det luktar alltid så gott från deras lägenhet, men sen insåg jag att det var min tvätt som avgav den ljuva doften.
.
Nu blir det Grey's  och sen Off the Map. Mina två favoriter!!
Night night Lovers!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0