Dancefloor

Ah well, I'm up!
.
Vaknade av mig själv strax efter 12 faktiskt, är trött som attan nu men det kommer nog gå bra. Ska ju snart få lite frisk luft när jag ska gå och hämta stumpan.
.
Det är ganska underligt, en enda natt har jag inte haft henne här hemma, men som jag saknar henne! Min lilla flicka! Ska bli kul att hämta henne nu på dagis, nog för att det alltid är kul att hämta henne på dagis, hon blir alltid så himla glad när hon ser att jag kommer. Men det känns speciellt när hon sovit borta. ♥
.
Lyssnar ihjäl på mig Adele - Set fire to the rain.
Jag har lyssnat igenom hennes senaste skiva nu, Adele 21, och de flesta låtarna är riktigt bra! Har ju mina favoriter naturligtvis... Rolling in the deep, Set fire to the rain, Rumor has it och Someone like you. Men He won't go är hyffsad den med. :) Jag är glad att jag fått upp ögonen(öronen) för Adele. Hon är makalös!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Damn, gåshud fick man verkligen! Hennes röst alltså, det är en röst jag skulle vilja höra live alltså.

2011-03-31 @ 21:31:46
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag undrar desamma! Hur har jag kunnat missa henne liksom?!

2011-03-31 @ 21:51:14
URL: http://sandrafalkevik.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0