Don't take it for granted.

En av de absolut viktigaste sakerna i mitt och min dotters vardagsliv är nog när jag talar om för henne, varje dag, att jag älskar henne. När hon vaknar, när hon är sådär bedårande charmig som bara Mitt barn kan, när vi bråkat och blivit vänner, när hon ska gå och sova, när jag lämnar på dagis...
Jag visar henne, dagligen, flera gånger om dagen att jag älskar henne.
Jag värdesätter min fina familj; alla mina vänner, alla mina syskon, alla mina föräldrar (jag har som två uppsättningar mer eller mindre) och min fina flicka.
.
Vad som helst kan inträffa väldigt fort, och jag vill inte ångra någonting.
Jag vill inte ångra att jag inte sagt det och det, inte gjort det och det.
Det har jag gjort en gång, för 7 månader sedan, och jag gör det aldrig, aldrig igen.
.
Ta hand om varandra och glöm för fan inte bort att visa kärleken.
..
Nu tar vi och klär oss och gör oss redo för en stadsresa. Puss på er lovers, I'll be back!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ja du har så rätt så,varför skjuter man alltid upp det man egentligen kan göra idag?

Varför är man så dålig på att verkligen visa & tala om hur mycket man uppskattar & värdesätter sina nära & kära?

Det ska verkligen jag bli bättre på iaf,att alltid finnas till hands,att ofta ofta tala om vad jag känner,tycker & att jag älskar & värdesätter mina människor! =)



Så du & Anna är guld värda för mig! Jag älskar er av hela mitt <3 & kommer alltid att finnas för er på alla sett & vis..

Likasom jag vet att ni kommer att alltid finnas för mig & Alexia =)

Varma kramar till er båda! <3 <3 <3

2011-03-05 @ 13:54:34
URL: http://cinahsspace.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0