Gösses

Igår gick jag och la mig tidigt. Riktigt tidigt. Ca 22,30 låg jag till sängs med en bok i högsta högg. "Flickan som överlevde", en sann berättelse om en flicka som heter Bäbel men kallas för Barbie i Tyskland under Andra världskriget. Den är intressant och en aning spännande. Riktigt bra.
.
Anyhow, jag läste kanske 2 kapitel och sen orkade jag inte mer. Haha.
.
Skruttis vaknade okristligt tidigt idag, innan 7 och klockan 7 tyckte hon att jag skulle kliva upp.
Så det var bara att göra det då. Solen sken och all denna snö gjorde sig ganska fint på backen ändå faktiskt. Men nog skulle jag vilja se den tina bort fortare än fan själv, men det ordnar sig nog. Det är ju ändå bara Mars månad.
.
Ah well, hade väl inte mer att dela med mig av än så faktiskt.
Ha en super duper lördag lovers!
En plutteliten skruttunge, drygt 1 år gammal. Min fina fina flicka. ♥

Kommentarer
Postat av: E

Man ser ju ännu mer hur jäkla mycket hon vuxit när man tittar på den där bilden, hon är iofs hemskt lik sig iaf;). Jag tittade på en bild jag hade på telefonen sen vi var o fikade någon dag och det är kanske ett halvår sedan och bara där, hon växer ju som ogräs lillfisen!

2011-03-19 @ 13:41:20
URL: http://eriikanu.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0