Shiet!

Dagen idag gick falle fint!
In på Ögonmottagningen - det som sas var väl ungefär samma som förut.
Ner på Arbetsterapin - fick ett stöd utprovat till mig som jag ska ha när jag arbetar.
.
Vidare på resturangen bakom Barnens Hus och åt den GODASTE kyckling grytan jag ätit. Det var en thailänsk gryta. Möms! Skit god. Hade kunna ätit hur mycket som helst. Skrutt fick grillad korv och strips, det tyckte hon var gött. Bror beställde en hamburgertallrik men blev galet missnöjd. Det förstår jag iofs, hamburgaren var kanske MAX en 65 grammare. Stackarn.
Helt random bild, aptrist inlägg utan bilder he he.
.
Vidare på Ö&B för att köpa en tavla, men den som fanns var fan inge fin så det fick vara. Ett gigantiskt påskägg till tösen blev det iaf.
.
Kaffe i vikbäcken innan vi plockade upp min far på arbetet och fick skjuts hem. Suck, fan jag vad saknar min bil!!
.
Adios lovers, på återskrivande!
.
De vackraste ögon jag någonsin sett. Shiet!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0